Poštovné po ČR zdarma pro objednávky nad 1600 Kč. (neplatí pro vícebalíkové zásilky)

Bombtrack Hook EXT C carbon gravel bike

72 891 Kč
s DPH

-10%

80 990 Kč

  • S
  • M
  • L
  • XL

Parametry

RámTORAY “T700/T800” HI-MOD CARBON
PláštěWTB “NANO” 27.5” X 2.1” RACE FOLDING
ŘazeníSRAM “RIVAL-1” 1X11
BrzdySRAM “RIVAL” FLAT MOUNT HYDRAULIC, 160 / 140MM
KlikySRAM “RIVAL-1” 40T
Středové složeníSRAM PRESS FIT BB 30
PřehazovačkaSRAM “RIVAL-1” LONG CAGE
SedlovkaBT BIKES ‘620’ ALLOY SEATPOST
ŘetězKMC “X11-1”
KazetaSRAM “PG-1130” 11-SPEED CASSETTE, 11-42T
ŘidítkaBT BIKES “CX-10” 6061-T6 BUTTED ALLOY DROP BAR
NábojHUNT “ADVENTURE SPORT” HUB, 12 THRU-AXLE
RáfekHUNT “ADVENTURE SPORT” ASYMMETRIC RIM, TLC, I20, 28H
Hlavové složeníFSA “NO.42/48” INTEGRATED A-HEADSET, 1.1/8”-1.1/2”
VidliceBT BIKES “EXT” FULL CARBON, TA DISC FORK
PředstavecBT BIKES “ORIGIN” FORGED ALLOY STEM, -7°
GripyBT BIKES “PRO” SHOCK-PROOF BAR TAPE
SedloSELLE SAN MARCO “SQUADRA-STARTUP” SADDLE
PedályN/A
Hmotnost9.40 kg

Více informací

Jako novinka pro rok 2018 Hook EXT-C navazuje na úspěch originálního "háku", ale celkově v karbonu. Speciálně navržená řetězová vzpěra umožňuje použití širokých plášťů a zároveň nahrává obratnosti kola. Odolné a spolehlivé osazení SRAM Rival 1 v kombinaci s Hunt Adventure zapletenými koly zajistí, že kolo jede i když už ostatní stojí.

 

Více na stránkách Bombtrack.

 

 

Informace k objednávce

  • Pokud je u zboží uvedeno "externí sklad" je lepší nás před objednávkou kontaktovat. Množství na skladech se rychle mění a bohužel není možné se online napojit a stavy přesně editovat.
  • Pokud objednáváte celé kolo je ideální ho přebírat v našem skladu zkompletované a seřízené, ale je samozřejmě možné Vám ho odeslat.

Zeptejte se

Pokud zde nevidíte odpověď na Vaší otázku, použijte následující formulář. Po schválení dotazu se Vám zde objeví odpověď.

(volitelně)
*(pro upozornění, že dotaz je zodpovězený)
  • Dotaz od Michal
    2018-05-15
    V čem spočívají výhody těchto kol oproti běžným HT horákům? Odpověď
    Ahoj Michale, kolo vychází spíše ze silnice nebo CX kol a taky využívá silniční komponenty. Celkově na něm je více aerodynamický posed, díky beranům více možností úchopu, což se na delších trasách rozhodně hodí. Vlastně kola EXT jsou navržená hlavně na delší výlety a bikepacking - po silnici i mimo ni. Oproti MTB má také nižší těžiště a je kratší, možná neprojedeš tolik jako na nějakém XC, ale kolo je zase skvěle obratné. Zároveň na rámu najdeš různé závity na uchycení brašen a více košíků na vodu.