Dostupnost: Předobjednávka
Poslední kusy skladem!
Datum dostupnosti:
Vidlice | Merit Jumbo Carbon Boost |
Rám | Merit Jumbo 750d karbon |
Kola | Merit 750d Carbon |
Pláště | WTB Byway 750x34 |
Řazení | Rival eTap XPLR AXS |
Brzdy | Rival eTap XPLR AXS |
Kliky | Rival AXS 1 Wide |
Středové složení | DUB T47 85.5 |
Přehazovačka | GX Eagle AXS 12speed |
Sedlovka | Ritchey Comp Carbon |
Řetěz | GX Eagle Chain 12-speed |
Kazeta | GX XG-1275 10-52T |
Řidítka | Ritchey Venturemax WCS |
Hlavové složení | Ritchey Switch |
Představec | Ritchey Switch |
Gripy | Ritchey WCS Pave |
Sedlo | WTB Silverado CrMo |
Přední osa | 12x110mm |
Zadní Osa | 12x148mm |
Zdolejte každý terén s naším Jumbo 750d gravel bikem—navrženým s většími koly pro hladší jízdu, lepší trakci a dokonale vyvážený vzhled ve větších velikostech.
Toto kolo není jen pro vysoké chlapy. Je vlastně pro každého. Rám je navržen pro kola 750d, ale lze použít i běžné velikosti 700c (29"). Ve velikostech L-XXL však kolo vypadá nejlépe s koly 750d a to byl jeden z našich cílů. Začlenit větší kola do gravel kola. Už nechceme, aby vysoký chlap vypadal jako medvěd na koloběžce. Zároveň má zvětšení velikosti kol u gravelového kola několik výhod.
Dáváme jízdě nový rozměr
Velikosti L, XL, XXL vypadají proporčně mnohem lépe.
Kolo se lépe převaluje přes překážky na trase.
Velká kola mnohem lépe tlumí nárazy.
Lepší trakce zlepšuje brzdění a ovladatelnost.
Lepší setrvačnost velkých kol lépe udržuje rychlost.
DETAILY A VLASTNOSTI RÁMU
Průchodnost rámu pro pláště
Rám jsme přizpůsobili pro velká kola 750d do šířky plášťů 45 mm, ale také pro klasické 700x50 (29x2,0") a užší. Můžete si vybrat, co chcete používat.
Širší osy Road Boost
Kvůli použití velkých kol 750d jsme rozšířili přední a zadní vidlici na boost 110 a 148 mm. Je zde větší boční tuhost kol, větší vertikální flexe a lepší řetězová linka.
Zachování krátké řetězové vzpěry
I pro velká kola 750d jsme zachovali běžnou délku řetězové vzpěry 435mm. Krátká řetězová vzpěra dodává kolu skvělé vlastnosti, činí kolo hbitějším a zvyšuje jistotu ve sjezdech.
Chytré kompletní vnitřní vedení
Vnitřní vedení vypadá nejlépe. Kabely jsou chráněné a nepřekáží předním brašnám apod.
Středová osa T47
Většina namáhaných částí rámu je robustní, aby byla zachována ideální tuhost rámu. Závitový T47 BB je ideální volbou pro přenos síly.
Uchycení brzd
Rám je připraven pro flat mount brzdy, ale přímo pro větší brzdové kotouče bez adaptérů. Zadní brzda je připravena pro 160mm a přední pro 160mm nebo 180mm rotory.
Závěs UDH
Jedna patka, která se dá koupit kdekoliv. Rám je také připraven na nejnovější řazení Sram Transmission.
Standardní objímka sedlovky
Použili jsme klasické a osvědčené řešení. Je zde tradiční 31,8mm objímka a nejběžnější 27,2mm sedlovka pro maximální kompatibilitu.
Kola velikosti L je možné očekávat v říjnu 2024. Větší kola behěm zimy 2024/25.
Pokud zde nevidíte odpověď na Vaší otázku, použijte následující formulář. Po schválení dotazu se Vám zde objeví odpověď.